Aлбум звезда и една бърза картичка рано тази сутрин.

By Martina Stoycheva - януари 06, 2017

Албумът отдавна се въртеше като идея в главата ми.И снощи го видях как го прави една от любимите ми крафътрки - Tiffany Solorio.Така ме засърбяха ръцете!
Дори не успях да изчакам да ми дойде кутията,която си поръчах.Направих си моя.И мисля че стана по-добре,защото моята е по-голяма и ще събере по-големи снимки.Ето го.


























И една картичка,която направих тази сутрин,за час.Дойде ми вдъхновението!









До скоро!
Мартина.


  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. За много години, Мартина! Още повече красоти да показваш през новата година! Прекрасни са и албума с кутията, и картичката!

    ОтговорИзтриване
  2. За много години,Маги!Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. За много години, Марти. Показвай такива прекрасни и изпипани проекти и през следващата година, нека вдъхновението винаги да е наблизо до теб.

    ОтговорИзтриване
  4. За много години,Кати!Нека вдъхновението не ни напуска всички и да творим красиви неща!Благодаря! <3

    ОтговорИзтриване